Konwertowanie modelu .3ds na .x

Wszelakie instrukcje.
Awatar użytkownika
Kotomoto
Moderator
Posty: 503
Rejestracja: poniedziałek 02 sie 2010, 19:04
13
Lokalizacja: Grajewo

Konwertowanie modelu .3ds na .x

Post autor: Kotomoto »

Witam. Właśnie tak sobie przypomniałem, jak to się robi jak najszybszym sposobem. Czyli jak się konwertuje auto do MS1.
Powiedzmy, że mamy model auta w formacie 3ds, który nazywa się maluch. Potrzebujemy również programu conv3ds.

Najsamwpierw trzeba umieścić nasz model do folderu z programem conv3ds.exe
W moim przypadku jest umieszczony w c:\users\admin\desktop\conv3ds

A następnie:
- Odpalamy Start>Uruchom (w przypadku Win7; natomiast Win XP - Start>Akcesoria>Uruchom)
- Wpisujemy command.com lub cmd i klikamy enter
- Jak mamy C:\USERS\ADMIN> to wpisujemy po ">" cd, a następnie ścieżkę, gdzie znajduje się nasz conv3ds.exe, w moim przypadku będzie to wyglądało tak:

Kod: Zaznacz cały

C:\USERS\ADMIN>cd c:\users\admin\desktop\conv3ds
- Klikamy Enter, pojawia się u mnie nowa linijka:

Kod: Zaznacz cały

C:\USERS\ADMIN\DESKTOP\CONV3DS>
- po ">" wpisujemy:

Kod: Zaznacz cały

conv3ds nazwa_pliku.3ds
U mnie wygląda to tak:

Kod: Zaznacz cały

conv3ds maluch.3ds
- Klikamy Enter. Następnie wychodzimy z command.com (lub cmd) i przenosimy nasz plik w formacie .x do folderu z teksturami samochodu ;)

W razie pytań, piszcie.
Zablokowany