[Tutorial] Convert aut z gta3 do ms2

Wszelakie instrukcje.
Awatar użytkownika
Anarchy97
Administrator
Posty: 1166
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
13
Lokalizacja: PL
Kontakt:

[Tutorial] Convert aut z gta3 do ms2

Post autor: Anarchy97 »

Potrzebny nam model z GTA3. Jeśli go mamy to interesują nas 3 pliki.

- *.dff (2 pliki)

- *.txd (1 plik)

- *.col (nie konieczne)

Pliki DFF otwiera sie w zmodzie po ściągnieciuu plugina.

Plugin dajemy do folderu "ROOT\FILTERS\"

Download: http://s1286.chomikuj.pl/File.aspx?id=4 ... plugin.zip

Teraz otwieramy model opcją IMPORT.

Uruchamiamy wcześniej ściągniete: TXD Workshop - http://www.thegtaplace.com/downloads/f7 ... kshop-4-0b

Dajemy OPEN TXD. otwieramy nasz plik txd z modelu. Klikamy EXPORT -> all to bitmaps

Teraz w PAINT wszystkie textury robimy tak: OBRAZ - PRZEŻUĆ\OBRÓĆ -> PRZEŻUĆ W PIONIE

Teraz otwieramy w zmodelerze w naszym modelu Material editor, i zgodnie z nazwami materialów texturujemy je.

Mamy nazwę: textured: whiteash.tga to dajemy plik Whiteash.BMP

Do pomocy tutaj posłuży wam:

MA-TER-IAL

zapamiętajczie dobrze

1.zmodeler 1.07beta

robimy potrzebne materiale

Obrazek

fragment z "szybkiego kursu 3d"

no, i teraz zgodnie z tutem małego o konversji aut "dla laików"

lub jak kto woli z tutem micmica - dodajemy światła, rejestracje.

Z felgą gorzej, więc jak sie nie znacie to lepiej bierzcie z SAMPLE_CARA opcją MERGE.

Ewentualnie ją troche powiększcie. Potem EXPORT i dalej to już wiadomo. :D
Obrazek
Obrazek
Konto zablokowane przez administratora.
Zablokowany