ReShade in Maluch Sim - test

Pochwal się swoimi ujęciami z gry.
Awatar użytkownika
KURT
Użytkownik +
Posty: 85
Rejestracja: niedziela 03 paź 2010, 20:55
13
Kontakt:

ReShade in Maluch Sim - test

Post autor: KURT »

Nie potrafię po polsku wytłumaczyć co to jest ReShade, więc tutaj macie wytłumaczone co to dokładnie jest - http://reshade.me/

Na zdjęciach odpaliłem efekty: MOVIE BARS, CROSS PROCESS, PETKAGTADOF, DIRTY LENS FLARE, SSAO, FXAA

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Maly
Administrator
Posty: 1086
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 14:28
13
Lokalizacja: Groß Born
Kontakt:

Re: ReShade in Maluch Sim - test

Post autor: Maly »

Fajna sprawa z tym ReShade, ciekawe jak w MS2 się będzie prezentować.

Edit: Nie prezentuje się. :P W MS2 wszędzie jakieś czarne kropki.
Obrazek
Awatar użytkownika
KURT
Użytkownik +
Posty: 85
Rejestracja: niedziela 03 paź 2010, 20:55
13
Kontakt:

Re: ReShade in Maluch Sim - test

Post autor: KURT »

Ja łapię "Memory access violation" :/
Obrazek
Awatar użytkownika
Lizak
Wtajemniczony
Posty: 283
Rejestracja: sobota 19 lut 2011, 18:24
13
Lokalizacja: Pomorze

Re: ReShade in Maluch Sim - test

Post autor: Lizak »

Połączenie słabych modeli 3d i tekstur z takimi efektami i oświetleniem ładnie się kontrastuje.
Widziałem podobny gadżet na OpenGL, który też polepszał oświetlenie, dawał SSAO, bloom itd. Z jakimi wersjami DX jest to kompatybilne?
Awatar użytkownika
KURT
Użytkownik +
Posty: 85
Rejestracja: niedziela 03 paź 2010, 20:55
13
Kontakt:

Re: ReShade in Maluch Sim - test

Post autor: KURT »

Pamiętam jak ten malan robił kiedyś furorę..

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
KURT
Użytkownik +
Posty: 85
Rejestracja: niedziela 03 paź 2010, 20:55
13
Kontakt:

Re: ReShade in Maluch Sim - test

Post autor: KURT »

Znów naszła mnie ochota, żeby odpalić MS :P

Obrazek
Obrazek
Zablokowany