Throwback: powrót do PRL-u

Ogólne rozmowy o projekcie.
Awatar użytkownika
Filip Z M3
Użytkownik
Posty: 49
Rejestracja: piątek 15 kwie 2016, 14:33
8

Re: Throwback: powrót do PRL-u

Post autor: Filip Z M3 »

A główny bohater będzie miał dom i opcje zabierania auto stopowiczów ? tak jak np: w TDU?
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Maly
Administrator
Posty: 1086
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 14:28
13
Lokalizacja: Groß Born
Kontakt:

Re: Throwback: powrót do PRL-u

Post autor: Maly »

Dom to może będzie miał, ale autostopowiczów nie będzie mógł zabierać.
Obrazek
Awatar użytkownika
Anarchy97
Administrator
Posty: 1166
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
13
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Re: Throwback: powrót do PRL-u

Post autor: Anarchy97 »

On nie może się nazywać Maurer ;) Bo to byłby ZAMACH na film, Throwback raczej nie jest godny tego nazwiska dla głównego bohatera...

3/4 tablic w grze jest WTF, dlatego byłbym za wymyśleniem nazwy miasteczka pasującej do tablic, te tablice po prostu kuźwa muszą być ;)

Westfalenhof pasuje, kmwtw, ale nie brzmi zbyt polsko, dlatego raczej nie może być.

Dodatkowo mam jedną dobrą nowinę, ale to dowiecie się w swoim czasie (jeszcze dzisiaj)
Obrazek
Obrazek
Konto zablokowane przez administratora.
Awatar użytkownika
Gierappa
Obeznany
Posty: 675
Rejestracja: środa 01 lut 2012, 11:47
12

Re: Throwback: powrót do PRL-u

Post autor: Gierappa »

A może by tak nazwać miasto Wschodnie Taryfno, tablice pasują.

EDIT: A co do tej dobrej nowiny, to mogę się założyć, że chodzi ci albo o kogoś kto ogarnie Blitza lepiej niż ty (kiedyś już to ktoś miał robić, ale zapadł się pod ziemie), albo o kogoś kto pomoże ci przy mapce.
Awatar użytkownika
Anarchy97
Administrator
Posty: 1166
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
13
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Re: Throwback: powrót do PRL-u

Post autor: Anarchy97 »

Marcin, nowina nie jest aż tak dobra... nadal męczę mapkę w samotności xD

No ale obrazek wyjaśni wszystko:

Obrazek

Udało mi się uruchomić Wings3D i robię całe teksturowanie od początku, bo stare poszło się j.
Jak na razie oteksturowałem trawę, betony (mosty), zacząłem chodniki, a asfalt sobie zostawiam na koniec, bo tam to jeszcze będę się musiał zastanowić gdzie dać jakie pasy na drodze ;)

Jak skończę to, to zajmę się barierkami na obwodnicy, na mostach itd, a potem jeszcze trochę popracuję nad samym ukształtowaniem terenu, bo na razie niewiele się tam dzieje ;)

I do Wojskiego, żeby zrobił z tego miasteczko ;)
Obrazek
Obrazek
Konto zablokowane przez administratora.
Awatar użytkownika
Anarchy97
Administrator
Posty: 1166
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
13
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Re: Throwback: powrót do PRL-u

Post autor: Anarchy97 »

Udało mi się pozbyć tego nędznego mipmappingu.
Wyłączyłem DOF i moim zdaniem z samą mgłą wygląda to dużo lepiej:

Obrazek

Jak myślicie?
Obrazek
Obrazek
Konto zablokowane przez administratora.
Awatar użytkownika
Maly
Administrator
Posty: 1086
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 14:28
13
Lokalizacja: Groß Born
Kontakt:

Re: Throwback: powrót do PRL-u

Post autor: Maly »

Jeżeli będzie taka możliwość, to DOF można dać do ewentualnego włączenia w ustawieniach.
Obrazek
Awatar użytkownika
Anarchy97
Administrator
Posty: 1166
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
13
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Re: Throwback: powrót do PRL-u

Post autor: Anarchy97 »

Obrazek

To jest wizualizacja menu, które będzie robił Maly.
Ogólnie menu będzie na tle drewnianego blatu stołu, na którym będzie stała herbata w takiej prl-owskiej szklance w takim wiklinowym koszyczku, a obok paczka sportów, albo popularnych - do obgadania.

Cele dla każdej misji będą na kartkach, jakby pisanych na maszynie. Będzie trzeba dobrze zapamiętywać, bo w trakcie misji nie będzie do nich wglądu. ( :) utrudnienie)

Piszcie co myślicie, może macie jakieś lepsze pomysły, ale z góry uprzedzam, że menu 3D nie wchodzi w grę.
W miejscu czarnych prostokątów będą jakieś przyciski.
Obrazek
Obrazek
Konto zablokowane przez administratora.
Awatar użytkownika
Gierappa
Obeznany
Posty: 675
Rejestracja: środa 01 lut 2012, 11:47
12

Re: Throwback: powrót do PRL-u

Post autor: Gierappa »

Możę zrobić kilka wersji, jedne ze Sportami, inne z popularnymi, jeszcze inne z flaszką Vistulii albo Żytniej.

A tak przy okazji, przypomniały mi się dwa powiedzenia z tamtego okresu:
- "Sport" to zdrowie dopóki mama się nie dowie
- "Vistula" - Wykosi, wymłóci i chłopa przewróci :)
Awatar użytkownika
Lizak
Wtajemniczony
Posty: 283
Rejestracja: sobota 19 lut 2011, 18:24
13
Lokalizacja: Pomorze

Re: Throwback: powrót do PRL-u

Post autor: Lizak »

Napis Społem na spodku załatwi sprawę.
Awatar użytkownika
Gierappa
Obeznany
Posty: 675
Rejestracja: środa 01 lut 2012, 11:47
12

Re: Throwback: powrót do PRL-u

Post autor: Gierappa »

Można też zamiast drewnianego blatu zastosować typową płyte paździeżową, bądź też typową PRL'owską ceratę.
Awatar użytkownika
Ydur
Użytkownik
Posty: 49
Rejestracja: sobota 09 lip 2016, 15:41
7

Re: Throwback: powrót do PRL-u

Post autor: Ydur »

Czemu zostało usunięte tyle postów???
:( A co do wyglądu dostawania misji, to już myślę jak dostosować fabułę do tego
Awatar użytkownika
Maly
Administrator
Posty: 1086
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 14:28
13
Lokalizacja: Groß Born
Kontakt:

Re: Throwback: powrót do PRL-u

Post autor: Maly »

Ponieważ stwierdziliśmy jednak, że sami wymyślimy fabułę bez publicznej jej publikacji.
Obrazek
Awatar użytkownika
Ydur
Użytkownik
Posty: 49
Rejestracja: sobota 09 lip 2016, 15:41
7

Re: Throwback: powrót do PRL-u

Post autor: Ydur »

:shock: Co. A ja? :-( :komp: :rower: :( :| :/ :? :x :cry: smutno mi
I co mam robić?
Awatar użytkownika
Maly
Administrator
Posty: 1086
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 14:28
13
Lokalizacja: Groß Born
Kontakt:

Re: Throwback: powrót do PRL-u

Post autor: Maly »

Trochę bez sensu jest grać w grę i znać już jej fabułę oraz wszystkie szczegóły. Dlatego wykonaliśmy taki krok.
Obrazek
ODPOWIEDZ