Każda uwaga i aluzja od Was - na wagę złota.
PIERWSZE URUCHOMIENIE (zanim cokolwiek)
Odpalamy config.exe - ustawiamy tryby graficzne, metodę mipmappingu, można włączyć DOF (aktualnie efekt ten woła o pomstę do nieba, więc odradzam, ale sprawdzić można)
Po zatwierdzeniu ustawień grę włączamy przez aplikację THROWBACK.exe
Pojawi się prowizoryczne (a jakżeby inaczej) menu, w którym do wyboru trasa i auto - tylko to, co jest na listach.
GRAJ!
W samej rozgrywce (hehe mocne słowo) trochę się zmieniło jeśli chodzi o model jazdy, czy na dobre - oceńcie.
Po trasie jeździ 10 pojazdów sterowanych przez komputer, śledząc je można łatwiej poznać trasę przy pierwszym graniu. I niestety nic poza tym - budynków brak, postawiłem tam jakieś 4 drzewa i zaparkowałem trochę aut, ale niestety koleżka co miał zabudowywać trasę - olał. Trudno.
STEROWANIE - 2 tryby, do wyboru w MENU.
Jeden z nich to strzałki, drugi to W/S + myszka (na razie rozbabrane)
Kamera ma 3 tryby, przełączne klawiszem C.
W trzecioosobowym można kontrolować:
- wysokość samej kamery klawiszami PgUp/PgDn
- wysokość punktu, w kierunku którego zwrócona jest kamera Home/End
- gdy auto stoi w miejscu, kamerę można obrócić za pomocą < i >
- klawisz V przywraca standardowy widok w tym trybie
Główne zmiany poza modelem jazdy oraz skryptami AI są niestety w większości niedostrzegalne, bo dotyczą zmian w kodzie - tzw. optymalizacja (jednak syf jest nadal niemiłosierny, na przestrzeni czasu, w którym gra powstaje mnóstwo rzeczy jest napisane nielogicznie - odkręcam co mogę)
DOWNLOAD (52MB):
Kod: Zaznacz cały
https://www.dropbox.com/s/b8w0hesjtb65y6e/Throwback%20Beta%202.0.zip?dl=0