Poldek Sim Racing

Podziel się z nami Twoim osiągnięciem!
pzabor
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: środa 17 lis 2010, 17:33
13

Poldek Sim Racing

Post autor: pzabor »

Cześć wszystkim.

Chciałbym podzielić się z wami pierwszym gameplayem z mojej gry Poldek Sim Racing.
Projekt jest już na dość zaawansowanym etapie, zawiera 12 tras i 4 modele polonezów.



Liczę, że w przeciągu najbliższych kilku tygodni znajdę czas na dokończenie jej i wypuszczenie na IOS oraz PC.

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Vapordude
Wtajemniczony
Posty: 115
Rejestracja: poniedziałek 16 maja 2016, 17:49
7
Lokalizacja: Polska

Re: Poldek Sim Racing

Post autor: Vapordude »

Po obejrzeniu filmu mam trochę spostrzeżeń/pomysłów odnośnie tej gry:

-Modele Polonezów mogły by używać jakiś tekstur niż tylko Solid Material (Omijam Tablice),
-Koniec wyścigu zamiast ekranu mógł by pokazać jak dalej Poldek jedzie przez AI razem z przyciskami do menu, itp tak jak w np. Ford Racing 3,
-Przydało by się zrobić żeby okrążenia/pozycja/czas były bardziej widoczne tak jak w np. Maluch Racer 2,
-Tytuł gry można skrócić do Poldek Racing albo Poldek Racer,
-Podczas wyścigu strzałki były by przydatne żeby gracz wiedział gdzie jechać jak w np. Maluch Racer 2,
-W TimeTrial zamiast 3 okrążeń co resetują czas można zrobić że jak jedno okrążenie pokonasz poniżej np. 1 min to odrazu wygrywasz a jeśli nie to kolejne 2 okrążenia to kolejne próby żeby wygrać w krótszym czasie tak jak w np. Ford Racing 3,
-Można dać Tryb Swobodnej Jazdy dla graczy żeby zobaczyli jak się na danej trasie jeździ zanim się zacznie grać,
-Zmieniłbym trochę wygląd Menu żeby nie wyglądał tak bardzo mobilnie i dał jakąś muzyke do tego,
-Dałbym więcej modelów Poldka niż tylko Caro i Caro Plus,
-Licznik bym zrobił w wygląd tego z Poloneza jak w Poldek Driver,
-Może AI uliczne do Map Miastowych?
-Kiedy Poldek się zatrzymuje to niech świecą mu światła stopu,
-Dzwięk silnika dać bardziej Poldkowy.

To tyle z uwag które mam.
Jak chcesz pomoc odnośnie modeli Poldków żeby je ulepszyć lub dodać nowe mogę pomóc.
Miłego Dnia i Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony niedziela 20 cze 2021, 18:10 przez Vapordude, łącznie zmieniany 2 razy.
░░░░░▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄░░░░░
░░░░█░░░░░░░░░░░░░█░░░░
░░░█░░▄▄▄░░░░░▄▄▄░░█░░░
░░░█░░███░░▄░░███░░█░░░
░░░▄█░▄░░░▀▀▀░░░▄░█▄░░░
░░░█░░▀█▀█▀█▀█▀█▀░░█░░░
░░░░██▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄██░░░░
░░░░░░░░▀▀▀▀▀▀▀░░░░░░░░
Awatar użytkownika
Anarchy97
Administrator
Posty: 1166
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
13
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Re: Poldek Sim Racing

Post autor: Anarchy97 »

Fajne, model jazdy na tym video wygląda nieźle, AI widzę też jest dosyć mądre ;)
Robisz to w Unity?

Pozdrawiam.
Obrazek
Obrazek
Konto zablokowane przez administratora.
Awatar użytkownika
Lizak
Wtajemniczony
Posty: 283
Rejestracja: sobota 19 lut 2011, 18:24
13
Lokalizacja: Pomorze

Re: Poldek Sim Racing

Post autor: Lizak »

za***isty projekt. oddaje klimaty dawnych amatorskich gier tj. rallycross 2 i maluch sim. na pewno zagram
Awatar użytkownika
Maly
Administrator
Posty: 1086
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 14:28
13
Lokalizacja: Groß Born
Kontakt:

Re: Poldek Sim Racing

Post autor: Maly »

Wygląda fajnie, ale rzeczywiście musisz popracować nad teksturami poldków, bo trochę kontrastują jakościowo z elementami mapy.
Obrazek
pzabor
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: środa 17 lis 2010, 17:33
13

Re: Poldek Sim Racing

Post autor: pzabor »

Dzięki wszystkim za odpowiedzi i uwagi.
Anarchy97 pisze: niedziela 20 cze 2021, 15:47 Robisz to w Unity?
Tak, Unity a jako podstawę modelu jazdy Fgear.
Vapordude pisze: niedziela 20 cze 2021, 14:53 Po obejrzeniu filmu mam trochę spostrzeżeń/pomysłów odnośnie tej gry:

-Przydało by się zrobić żeby okrążenia/pozycja/czas były bardziej widoczne tak jak w np. Maluch Racer 2,
-Podczas wyścigu strzałki były by przydatne żeby gracz wiedział gdzie jechać jak w np. Maluch Racer 2,
-Dałbym więcej modelów Poldka niż tylko Caro i Caro Plus,
-Licznik bym zrobił w wygląd tego z Poloneza jak w Poldek Driver,
Co do modeli Polonezów - obecnie są jakie są, modelowanie 3D nie jest moją mocną stroną więc raczej lepsze nie będą, chyba, że ktoś ma fajny model Poloneza i zechciałby go udostępnić.

UI podczas wyścigu będzie dopracowywane. Obecnie rzeczywiści nie jest zbyt czytelne, choć też na filmie wygląda słabo bo nagrywałem w 720p a grałem w 1080p, więc interface jest mniejszy niż być powinien.

Menu jest mobilne i na razie takie zostanie, najpierw planuje wypuścić grę na IOS.

Na razie głównie skupiłem się nad dostosowaniem modelu jazdy aby był przyjemny, ale nie za mocno arcadowy.
Vapordude pisze: niedziela 20 cze 2021, 14:53 -Tytuł gry można skrócić do Poldek Racing albo Poldek Racer,
Na razie zmiany tytułu nie planuje, jeżeli w przyszłości zdecyduję się wypuścić grę o Maluchach chciałbym, żeby miała podobną nazwę, a Maluch Sim i Maluch Racer są już na rynku.
Awatar użytkownika
Anarchy97
Administrator
Posty: 1166
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
13
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Re: Poldek Sim Racing

Post autor: Anarchy97 »

Jeśli chcesz, to możesz spróbować skontaktować się z darewnoo@interia.pl, może pozwolą Ci na użycie modeli w swoim projekcie ;)

Tak wyglądają ich modele do GTA5, te same wcześniej udostępniali za darmo do innych gier, więc może do Twojego projektu również się zgodzą, jeśli jest non-profitowy (a zgaduję, że ma być?)

Obrazek

Pozdro
Obrazek
Obrazek
Konto zablokowane przez administratora.
pzabor
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: środa 17 lis 2010, 17:33
13

Re: Poldek Sim Racing

Post autor: pzabor »

Anarchy97 pisze: niedziela 20 cze 2021, 22:47 Jeśli chcesz, to możesz spróbować skontaktować się z darewnoo@interia.pl, może pozwolą Ci na użycie modeli w swoim projekcie ;)
Dzięki za radę, napisałem, zobaczymy co z tego wyjdzie.
Awatar użytkownika
Vapordude
Wtajemniczony
Posty: 115
Rejestracja: poniedziałek 16 maja 2016, 17:49
7
Lokalizacja: Polska

Re: Poldek Sim Racing

Post autor: Vapordude »

pzabor pisze: niedziela 20 cze 2021, 21:07
Co do modeli Polonezów - obecnie są jakie są, modelowanie 3D nie jest moją mocną stroną więc raczej lepsze nie będą, chyba, że ktoś ma fajny model Poloneza.

Menu jest mobilne i na razie takie zostanie, najpierw planuje wypuścić grę na IOS.
Paaaanie po co wymieniać, mogę je popoprawiać żeby pasowały stylem do map.
Mógł bym też dorobić wersję Atu i Atu Plus.

Na IOS jak najbardziej takie menu może być.
Choć na PC mogło by to wyglądać rodem z Maluch Racer albo Poldek Driver.
░░░░░▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄░░░░░
░░░░█░░░░░░░░░░░░░█░░░░
░░░█░░▄▄▄░░░░░▄▄▄░░█░░░
░░░█░░███░░▄░░███░░█░░░
░░░▄█░▄░░░▀▀▀░░░▄░█▄░░░
░░░█░░▀█▀█▀█▀█▀█▀░░█░░░
░░░░██▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄██░░░░
░░░░░░░░▀▀▀▀▀▀▀░░░░░░░░
pzabor
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: środa 17 lis 2010, 17:33
13

Re: Poldek Sim Racing

Post autor: pzabor »

Vapordude pisze: poniedziałek 21 cze 2021, 15:56 Paaaanie po co wymieniać, mogę je popoprawiać żeby pasowały stylem do map.
Mógł bym też dorobić wersję Atu i Atu Plus.
Jeżeli masz czas i umiejętności to bardzo chętnie skorzystam z pomocy.
To były darmowe modele na licencji Creative Commons Attribution czyli można je modyfikować.
Jakbyś chciał na nie spojrzeć to sa na sketchfabie:

https://sketchfab.com/3d-models/low-pol ... e67f4ed1d1

https://sketchfab.com/3d-models/low-pol ... e72c1b93fe

Generalnie najbardziej przydałyby się poprawki do budy i świateł.
Awatar użytkownika
Vapordude
Wtajemniczony
Posty: 115
Rejestracja: poniedziałek 16 maja 2016, 17:49
7
Lokalizacja: Polska

Re: Poldek Sim Racing

Post autor: Vapordude »

pzabor pisze: poniedziałek 21 cze 2021, 17:17
Jeżeli masz czas i umiejętności to bardzo chętnie skorzystam z pomocy.
To były darmowe modele na licencji Creative Commons Attribution czyli można je modyfikować.
Jakbyś chciał na nie spojrzeć to sa na sketchfabie:

https://sketchfab.com/3d-models/low-pol ... e67f4ed1d1

https://sketchfab.com/3d-models/low-pol ... e72c1b93fe

Generalnie najbardziej przydałyby się poprawki do budy i świateł.
ok ( -u-)b
░░░░░▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄░░░░░
░░░░█░░░░░░░░░░░░░█░░░░
░░░█░░▄▄▄░░░░░▄▄▄░░█░░░
░░░█░░███░░▄░░███░░█░░░
░░░▄█░▄░░░▀▀▀░░░▄░█▄░░░
░░░█░░▀█▀█▀█▀█▀█▀░░█░░░
░░░░██▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄██░░░░
░░░░░░░░▀▀▀▀▀▀▀░░░░░░░░
pzabor
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: środa 17 lis 2010, 17:33
13

Re: Poldek Sim Racing

Post autor: pzabor »

Trochę posiedziałem nad projektem i dodałem strzałki i tryb gry dowolnej gdzie na mapie można jechać dowolnym autem.

Dodałem także nową konfigurację Race z napędem AWD.

pzabor
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: środa 17 lis 2010, 17:33
13

Re: Poldek Sim Racing

Post autor: pzabor »

Gra przeszła pozytywnie weryfikację Google i została wydana na Androida.

https://play.google.com/store/apps/deta ... kSimRacing

Wydanie na IOS to kwestia najbliższych dni.

Testujcie, dawajcie znać co wam się podoba i co się nie podoba.
Vapordude pisze: poniedziałek 21 cze 2021, 15:56 Paaaanie po co wymieniać, mogę je popoprawiać żeby pasowały stylem do map.
Mógł bym też dorobić wersję Atu i Atu Plus.
Jakby udało ci się poprawić te modele to dodam je w aktualizacji.
pzabor
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: środa 17 lis 2010, 17:33
13

Re: Poldek Sim Racing

Post autor: pzabor »

Cześć, wiem że długo mnie tu nie było i projekt jest pewnie przez każdego z was uznany za martwy, jednak udało mi się znaleźć trochę czasu i niedługo wydam nową aktualizację.

Nowości, które się pojawią to:
-2 nowe Polonezy "Borewicze"
-5 nowycyh wyścigów na nowych trasach
-Poprawione AI
-Zmniejszona wielkość gry
-Poprawiona wydajność
-Nowe dźwięki aut
-Nowe auta AI

I wiele mniejszych usparawnień.

Dajcie znać co sądzicie.

Pozdrawiam

Filmki z ulepszeniami:
Awatar użytkownika
Anarchy97
Administrator
Posty: 1166
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
13
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Re: Poldek Sim Racing

Post autor: Anarchy97 »

Cześć, przeszedłem twoją gierkę z pół roku temu ;)
Grało się spoko, fajnie że udoskonalasz swój projekt.
Jeśli chodzi o wydajność to (przynajmniej u mnie) nie było w tej starej wersji żadnych problemów.
Może jakieś polskie akcenty na mapce zmniejszyłyby wrażenie "unity instant noodles", pzdr
Obrazek
Obrazek
Konto zablokowane przez administratora.
ODPOWIEDZ