jak z multiplayer
jak z multiplayer
dzień dobry jestem ciekwy jak z tym trybem multiplayer ?
- Anarchy97
- Administrator
- Posty: 1166
- Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
- 13
- Lokalizacja: PL
- Kontakt:
Re: jak z multiplayer
Siema, wszystko nam działa.
Połączenie odbywa się jak na razie przez IP więc jest możliwe jedynie w sieci lokalnej lub przez hamachi.
Przy takich prędkościach neta jakie mam ja i maly (raczej przeciętnych - myślę, że inni ludzie mają lepsze lub takie same przynajmniej w moim przypadku) nie ma większych lagów. Wygląda to dokładnie tak jak na filmiku demonstracyjnym który wstawiliśmy na fejsbuka jakiś czas temu. Testując to nie byliśmy we wspólnej sieci lokalnej a jedynie korzystaliśmy z mostu IP (w tym przypadku akurat ZeroTier, ale hamachi działa identycznie).
To jest i działa, po uruchomieniu hamachi po prostu w ustawieniach gry trzeba wystartować serwer lub wpisać IP drugiego gracza który już wystartowal u siebie serwer (MP działa na zasadzie hosta i klienta, i pozwala na połączenie się maksymalnie dwóch graczy ze sobą, i raczej tego nie będziemy już rozwijać, uważamy że to wystarczy).
Po nawiązaniu połączenia autko drugiego gracza po prostu pojawia się u nas na mapie, a kiedy się rozłączy to zwyczajnie znika.
No to teraz może coś na temat dalszych planów rozwoju:
Połączenie multiplayer zgodnie z naszym planem ma pozwalać na rozgrywkę skryptową. Konkretnie chodzi o pojedynki (wyścigi 1:1 po określonej z góry trasie). Raczej żadnej nagrody się nie będzie dało wygrać ani nic przegrać, Generalnie multiplayer traktujemy jako coś dodatkowego a nie podstawową funkcję gry, ale uważamy, że fajnie żeby był
Jak na razie to tyle wiemy, oczywiście bez zagłębiania się w szczegóły techniczne, ale zgaduję, że akurat nie o to pytasz
Pozdro
Połączenie odbywa się jak na razie przez IP więc jest możliwe jedynie w sieci lokalnej lub przez hamachi.
Przy takich prędkościach neta jakie mam ja i maly (raczej przeciętnych - myślę, że inni ludzie mają lepsze lub takie same przynajmniej w moim przypadku) nie ma większych lagów. Wygląda to dokładnie tak jak na filmiku demonstracyjnym który wstawiliśmy na fejsbuka jakiś czas temu. Testując to nie byliśmy we wspólnej sieci lokalnej a jedynie korzystaliśmy z mostu IP (w tym przypadku akurat ZeroTier, ale hamachi działa identycznie).
To jest i działa, po uruchomieniu hamachi po prostu w ustawieniach gry trzeba wystartować serwer lub wpisać IP drugiego gracza który już wystartowal u siebie serwer (MP działa na zasadzie hosta i klienta, i pozwala na połączenie się maksymalnie dwóch graczy ze sobą, i raczej tego nie będziemy już rozwijać, uważamy że to wystarczy).
Po nawiązaniu połączenia autko drugiego gracza po prostu pojawia się u nas na mapie, a kiedy się rozłączy to zwyczajnie znika.
No to teraz może coś na temat dalszych planów rozwoju:
Połączenie multiplayer zgodnie z naszym planem ma pozwalać na rozgrywkę skryptową. Konkretnie chodzi o pojedynki (wyścigi 1:1 po określonej z góry trasie). Raczej żadnej nagrody się nie będzie dało wygrać ani nic przegrać, Generalnie multiplayer traktujemy jako coś dodatkowego a nie podstawową funkcję gry, ale uważamy, że fajnie żeby był
Jak na razie to tyle wiemy, oczywiście bez zagłębiania się w szczegóły techniczne, ale zgaduję, że akurat nie o to pytasz
Pozdro
Konto zablokowane przez administratora.
Re: jak z multiplayer
dzięki za info balem sie ze projekt upadł