[3D] Sposób na refleksy - ZModeler

Czyli różne pliki dzięki którym można stworzyć własne auto.
Awatar użytkownika
Anarchy97
Administrator
Posty: 1166
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
13
Lokalizacja: PL
Kontakt:

[3D] Sposób na refleksy - ZModeler

Post autor: Anarchy97 »

Otwieramy SAMPLE_CAR

Najpierw, klikamy VIEW->FLOAT BARS->OBJECTS

I co dalej? Otóż chciałbym przedstawić sposób na "wyłączenie" reflexów.

Do objektów, na których nie chcemy refleksów dajemy PPM->Selected;

UWAGA!!! 'selected' musimy dać także do 'f_bumper' i 'r_bumper' bo sie będą świecić!!!

Następnie VIEW->Float bars->Main toolbox

Klikamy Create->Objects->Untie select

Klikamy gdzieś na ekran i zostawiamy nazwę Union. Następnie OK!

Teraz w oknie objects bierzemy "union" i dajemy PPM-> Rename

i na koniec wpisujemy 'f_bumper'.

Dajemy EXPORT-> Mateo 3d i mamy
Obrazek
Obrazek
Konto zablokowane przez administratora.
Zablokowany