Fragment 1 - miasteczko
- Anarchy97
- Administrator
- Posty: 1166
- Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
- 13
- Lokalizacja: PL
- Kontakt:
Fragment 1 - miasteczko
Zacząłem robić fragment mapki do gry - dwudzielnicowe miasteczko które będzie położone w centralnej części mapki. Układ ulic bazuje na układzie ulic Kłomina (woj. zachodniopomorskie)
Informacje o postępach będę zamieszczał w tym temacie.
Informacje o postępach będę zamieszczał w tym temacie.
Konto zablokowane przez administratora.
Re: Fragment 1 - miasteczko
Anarchy wymodeluj całą polskę przedewszystkim śląsk i małopolskę
Pozdro Daniel123
FIAT Cinquecento driver
Wchodzę bokiem moim cientkiem
FIAT Cinquecento driver
Wchodzę bokiem moim cientkiem
Re: Fragment 1 - miasteczko
Za długo by trwało modelowanie, a i tak by musiało ją robić conajmniej 20 osób.
Re: Fragment 1 - miasteczko
Marcin ty jesteś takim dobrym modelarzem Anarchy też dużo umie dacie rade
Pozdro Daniel123
FIAT Cinquecento driver
Wchodzę bokiem moim cientkiem
FIAT Cinquecento driver
Wchodzę bokiem moim cientkiem
Re: Fragment 1 - miasteczko
Bardzo śmieszne.
- Anarchy97
- Administrator
- Posty: 1166
- Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
- 13
- Lokalizacja: PL
- Kontakt:
Re: Fragment 1 - miasteczko
Pierwszy screen tego, co już wymodelowałem. Około 2h pracy:
Tu mamy właśnie dzielnicę pierwszą i drugą miasteczka. Układ ulic żywcem skopiowany z tego urywka mapy, który jest w 1 poście.
Tu mamy właśnie dzielnicę pierwszą i drugą miasteczka. Układ ulic żywcem skopiowany z tego urywka mapy, który jest w 1 poście.
Konto zablokowane przez administratora.
Re: Fragment 1 - miasteczko
Marcin mówiłem Anarchy dużo umie . Brawo Anarchy dobra robota
Pozdro Daniel123
FIAT Cinquecento driver
Wchodzę bokiem moim cientkiem
FIAT Cinquecento driver
Wchodzę bokiem moim cientkiem
- Anarchy97
- Administrator
- Posty: 1166
- Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
- 13
- Lokalizacja: PL
- Kontakt:
Re: Fragment 1 - miasteczko
Wstępny zarys miasteczka + obwodnicy. Na bordowo drogi, na biało teren.
Ten cały teren na którym nie ma dróg będzie zagospodarowany. Tzn, bedą tam co jakiś czas grupki domów jednorodzinnych, gospodarstwa, pola itd. Coś w klimacie wsi. Powiem też że postaram się zrobic tam jakiś most, żeby nie było tak nudno. Np. dam rzeczkę czy coś. Rozmieszczenie budynków w miasteczku jest zaplanowane, ale trzeba to wszystko wymodelować. Niewykluczone, że zrobię gdzieś tory kolejowe i dworzec PKP. Dlatego jak macie jakieś ciekawe textury budynków (byleby nie strasznie słabej jakości) to podsyłajcie.
Konto zablokowane przez administratora.
- Anarchy97
- Administrator
- Posty: 1166
- Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
- 13
- Lokalizacja: PL
- Kontakt:
Re: Fragment 1 - miasteczko
Czemu tak milczycie?
Update, nawet szybko to idzie:
Update, nawet szybko to idzie:
Konto zablokowane przez administratora.
- Maly
- Administrator
- Posty: 1086
- Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 14:28
- 13
- Lokalizacja: Groß Born
- Kontakt:
Re: Fragment 1 - miasteczko
Wiem jedno - będzie za***ista ta mapa. Tylko tamto jeziorko płytkie jakieś.
Re: Fragment 1 - miasteczko
No, jeżeli to będzie standardowa mapa do tej "X" gry to nieźle.
Planujesz jeszcze inne mapy?
Planujesz jeszcze inne mapy?
- Anarchy97
- Administrator
- Posty: 1166
- Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
- 13
- Lokalizacja: PL
- Kontakt:
Re: Fragment 1 - miasteczko
Może byc kilka misji w jakims "innym mieście", ale wszystko po kolei
Konto zablokowane przez administratora.
Re: Fragment 1 - miasteczko
Może połącz to z jakąś inną miejscowością, która znajduje się niedaleko Kłomina, żeby było gdzie jeździć.
- Maly
- Administrator
- Posty: 1086
- Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 14:28
- 13
- Lokalizacja: Groß Born
- Kontakt:
Re: Fragment 1 - miasteczko
Niedaleko tego miasteczka jest wioska która nazywa się "Szwecja".
- Anarchy97
- Administrator
- Posty: 1166
- Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
- 13
- Lokalizacja: PL
- Kontakt:
Re: Fragment 1 - miasteczko
Tak to teraz wygląda. Te "nietrawiaste" tereny będą użyte pod zrobienie lasu (ten mniejszy) i PGR-u (większy) wraz z przyległymi do niego polami uprawnymi itd. Jak widać jest też jeziorko, pewnie trochę je powiększę. Dookoła mapy będzie albo woda albo "niewidzialne ściany" jak to się potocznie zwie. Porzeźbiłem też trochę teren (mniejszy pagórek i większy, jeziorko poniżej poziomu reszty mapy, teren pod las też trochę obniżony)
Teraz skończę texturowanie ulic i rzeźbę terenu, i będzie się trzeba zabrać za budynki, ogrodzenia, znaki drogowe i inne obiekty. Ale budynki modeluje się o wiele przyjemniej niż teren
Komentować!
Konto zablokowane przez administratora.