Throwback: powrót do PRL-u
- Anarchy97
- Administrator
- Posty: 1166
- Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
- 13
- Lokalizacja: PL
- Kontakt:
Throwback: powrót do PRL-u
Witam, jak wiadomo projekt "Maluch Sim 3" został ostatecznie zamknięty, ale to nie znaczy że gry już nie będziemy rozwijać. Będziemy, ale nie w kierunku symulatora, tylko raczej fabularnego arcade on-line. A w skrócie będzie chodziło o to, że zakładamy sobie postać, dostajemy pierwsze auto i naszym zadaniem jest robienie kolejnych misji w "cliencie" który powstanie na bazie niedoszłego Maluch Sim 3. Będą one polegały np. na rozwożeniu czegoś, na śledzeniu, jeżdżeniu do celu na czas i zapewne ściganie się. Za misje będziemy otrzymywać punkty tudzież pieniądze, które będzie można zamienić na części do auta lub nowy samochód. Na razie problemem jest zsynchronizowanie plików na naszym serwerze z clientem, ale już coś powoli widać. Ostatecznie chodzi o to, by być jak najwyżej w rankingu "globalnym", choć nie wykluczamy opcji, żeby użytkownicy mogli się ze sobą ścigać.
Pomysły i sugestie proszę pisać w tym temacie.
~ team
Pomysły i sugestie proszę pisać w tym temacie.
~ team
Konto zablokowane przez administratora.
- Maly
- Administrator
- Posty: 1086
- Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 14:28
- 13
- Lokalizacja: Groß Born
- Kontakt:
Re: Throwback: powrót do PRL
Oby tym razem wszystko poszło z planem.
- Anarchy97
- Administrator
- Posty: 1166
- Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
- 13
- Lokalizacja: PL
- Kontakt:
Re: Throwback: powrót do PRL
Jak na razie jest dobrze. Przerabianie gry szybko idzie. Przy okazji trochę ją to odmuliło:
Czemu tak cicho? Komentować!
Czemu tak cicho? Komentować!
Konto zablokowane przez administratora.
Re: Throwback: powrót do PRL
Widać na jakiej grze bazuje Throwback.
- Anarchy97
- Administrator
- Posty: 1166
- Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
- 13
- Lokalizacja: PL
- Kontakt:
Re: Throwback: powrót do PRL
Tego nie ukrywamy, wręcz przeciwnie, napisaliśmy od razu, w pierwszym poście tematu.
Postęp: zrobione jest udźwiękowienie (pisk opon, dźwięk silnika, dźwięk kolizji) oraz dym spod tylnych kół. Skończony jest system kontrolowania pojazdu. Używamy strzałek, ręcznego i turbo.
A tak wygląda gra z anti-aliasing'iem:
Postęp: zrobione jest udźwiękowienie (pisk opon, dźwięk silnika, dźwięk kolizji) oraz dym spod tylnych kół. Skończony jest system kontrolowania pojazdu. Używamy strzałek, ręcznego i turbo.
A tak wygląda gra z anti-aliasing'iem:
Konto zablokowane przez administratora.
Re: Throwback: powrót do PRL
Uwaga! Maluch z turbo!
Ładna grafika.
Ładna grafika.
- Anarchy97
- Administrator
- Posty: 1166
- Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
- 13
- Lokalizacja: PL
- Kontakt:
Re: Throwback: powrót do PRL
No nie? Nawet niezłe rzeczy udaje się wycisnąć w tego DirectX 7 Jest też zrobiony dym przy driftach (spod kół, ale cały ręczny będzie robiony od początku, więc jak go skończymy to będą screeny z dymem ) i w najbliższym czasie zrobię ślady opon.
Aha, i ten anti-aliasing będzie w zależności od tego, czy czyjaś karta graficzna go obsługuje, najlepiej sprawdźcie w sieci czy macie obsługę
Aha, i ten anti-aliasing będzie w zależności od tego, czy czyjaś karta graficzna go obsługuje, najlepiej sprawdźcie w sieci czy macie obsługę
Konto zablokowane przez administratora.
Re: Throwback: powrót do PRL
A kiedy, tak orientacyjnie będzie można się spodziewać najbliższej wersji?
- Anarchy97
- Administrator
- Posty: 1166
- Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
- 13
- Lokalizacja: PL
- Kontakt:
Re: Throwback: powrót do PRL
No nie wiem, do zrobienia jest strasznie dużo, ale przynajmniej idziemy do przodu A jak gra jeszcze miała być symulatorem to już sami nie wiedzieliśmy co mamy poprawiać, był straszny bajzel w kodzie itd. Teraz się w tym łatwo połapać. Trzeba dostosować grę do tych misji (zrobić system naliczania czasu, okrążeń, mini mapkę, system sprawdzania czy dojechałeś do celu itd), wymodelować mapę, pododawać inne pojazdy jeżdżące po trasie (AI jest już zrobione, tylko trzeba je dostosować do np. wyścigu, śledzenia, jeżdżenia w kółko po mapie itd) i synchronizacja gry z siecią, wszystkie skrypty zakładania, edycji itd postaci, logowanie i rejestracja... myślę że najwyżej rok to może potrwać
Zwłaszcza że w między czasie będzie dużo czasu przez wakacje
PS: Czemu nikt nie komentuje i nie rzuca propozycji?
Zwłaszcza że w między czasie będzie dużo czasu przez wakacje
PS: Czemu nikt nie komentuje i nie rzuca propozycji?
Konto zablokowane przez administratora.
Re: Throwback: powrót do PRL
Ambitny plan Anarchy
Życzę Ci wytrwałości
Życzę Ci wytrwałości
Re: Throwback: powrót do PRL
Żeby nie skończyło to jak Współczesny PRL i Day After PRL
Re: Throwback: powrót do PRL
Fajno.
- Maly
- Administrator
- Posty: 1086
- Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 14:28
- 13
- Lokalizacja: Groß Born
- Kontakt:
Re: Throwback: powrót do PRL
Chodzi Ci o tego moda do MS2?Lizak pisze:Żeby nie skończyło to jak Współczesny PRL i Day After PRL
Żeby nie robić niepotrzebnego offtopu to trzymajcie screen z driftu:
Teraz dymu jest trochę mniej.
Re: Throwback: powrót do PRL
Fajnie to wygląda. Zróbcie dym z rury wydechowej, dym z silnika po mocnym uderzeniu no i wiadomo jeżeli będzie można to rzeczy które po uderzeniu się przesuwają, czyli tak jak jest w Maluch Racer 2.