[WIP]Fiat 126p Happy End

Stare, lecz warte zachowania tematy.
Awatar użytkownika
Kotomoto
Moderator
Posty: 503
Rejestracja: poniedziałek 02 sie 2010, 19:04
13
Lokalizacja: Grajewo

[WIP]Fiat 126p Happy End

Post autor: Kotomoto »

No cóż - nie jest to jeszcze dopracowany model. Przerobiłbym zderzaki, gdyby ZModeler normalnie funkcjonował, tzn. zawodzi mnie. Mały przesłał mi model Malucha, bo ten z TOOLS nie chciał mi się importowac i w Wingsie, i w ZModelerze. Niestety, jak już się importowało to i tak nic nie dało. Co prawda model widziałem, ale bez tekstur. Nie mam już pojęcia, co robić. Ale póki co zapodam screeny z obecnej wersji ;)
Screen:
Spoiler:
Póki co downloadu nie będzie.




26.01.2013r. - póki co pracę wstrzymuję, ale nie zatrzymuję ;) Tak na chwilę wpadłem. Powód - ferie.
09.02.2013r. - prace wznowione
Awatar użytkownika
Lizak
Wtajemniczony
Posty: 283
Rejestracja: sobota 19 lut 2011, 18:24
13
Lokalizacja: Pomorze

Re: Fiat 126p Happy End (prawie)

Post autor: Lizak »

Jak model bez tekstur, to trza je załadować.
Awatar użytkownika
Maly
Administrator
Posty: 1086
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 14:28
13
Lokalizacja: Groß Born
Kontakt:

Re: Fiat 126p Happy End (prawie)

Post autor: Maly »

Jeśli nie ma downloadu to daj tag [WIP] w temacie.
Obrazek
Awatar użytkownika
Kotomoto
Moderator
Posty: 503
Rejestracja: poniedziałek 02 sie 2010, 19:04
13
Lokalizacja: Grajewo

Re: Fiat 126p Happy End (prawie)

Post autor: Kotomoto »

Lizak, nawet, jeśli załaduję to i tak to nic nie da. W teksturowaniu mniej więcej się orientuję. W tym problem, że w Material Editor, jak jest te kółko to ono jest czarne przy teksturach to przodu, tyłu, boku... a one przecież powinny być. Mało tego, jak już próbuję coś przerabiać to pojawia się błąd.
Awatar użytkownika
Maly
Administrator
Posty: 1086
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 14:28
13
Lokalizacja: Groß Born
Kontakt:

Re: [WIP]Fiat 126p Happy End (prawie)

Post autor: Maly »

Mi po ustawieniu wszystkiego tak jak na obrazku pomogło:
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Kotomoto
Moderator
Posty: 503
Rejestracja: poniedziałek 02 sie 2010, 19:04
13
Lokalizacja: Grajewo

Re: [WIP]Fiat 126p Happy End (prawie)

Post autor: Kotomoto »

Obrazek
Hm... ale zaraz coś pokombinuję. Bo te tektury są z folderu 650E, a ja ten folder mam inaczej nazwany. Może przez tą głupotę mam taki efekt XD
Awatar użytkownika
Kotomoto
Moderator
Posty: 503
Rejestracja: poniedziałek 02 sie 2010, 19:04
13
Lokalizacja: Grajewo

Re: [WIP]Fiat 126p Happy End (prawie)

Post autor: Kotomoto »

Nic z tego... :/ Wciąż to samo.
Awatar użytkownika
Kotomoto
Moderator
Posty: 503
Rejestracja: poniedziałek 02 sie 2010, 19:04
13
Lokalizacja: Grajewo

Re: [WIP]Fiat 126p Happy End (prawie)

Post autor: Kotomoto »

Obrazek
Jak myślicie, typowo EL-owsko z przodu? :)
Awatar użytkownika
Maly
Administrator
Posty: 1086
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 14:28
13
Lokalizacja: Groß Born
Kontakt:

Re: [WIP]Fiat 126p Happy End (prawie)

Post autor: Maly »

Miałeś czarne bo nie zmieniłeś suwaków R, B i G na maksa w prawo. ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Kotomoto
Moderator
Posty: 503
Rejestracja: poniedziałek 02 sie 2010, 19:04
13
Lokalizacja: Grajewo

Re: [WIP]Fiat 126p Happy End (prawie)

Post autor: Kotomoto »

:facepalm: Mój błąd, w którym krążę od lat... ale i tak z początku nie mogłem zimportować modelu z TOOLS.
Pan Blondyn teraz zapoda kolejną fotkę :D
Obrazek
Tego małego żółtego trójkąta wyeliminuję, a jak widać, jest też drugie lusterko :)
Awatar użytkownika
Maly
Administrator
Posty: 1086
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 14:28
13
Lokalizacja: Groß Born
Kontakt:

Re: [WIP]Fiat 126p Happy End (prawie)

Post autor: Maly »

Options -> Settings -> Direct 3D i w Fog dać pasek maksimum w lewo, wtedy nie będzie mgły.
Obrazek
Awatar użytkownika
Lizak
Wtajemniczony
Posty: 283
Rejestracja: sobota 19 lut 2011, 18:24
13
Lokalizacja: Pomorze

Re: [WIP]Fiat 126p Happy End (prawie)

Post autor: Lizak »

Zderzak mi się nie podoba, ale może być.
Awatar użytkownika
Kotomoto
Moderator
Posty: 503
Rejestracja: poniedziałek 02 sie 2010, 19:04
13
Lokalizacja: Grajewo

Re: [WIP]Fiat 126p Happy End (prawie)

Post autor: Kotomoto »

Przedni musi prawie "dotykać" tych kierunkowskazów. No a poza tym jest trochę szerszy od FL. Tylny to nie wiem, czy trochę powiększyć. Bo trochę denerwuje ta żółć. Póki co próbuję pojechać tym autem w grze.
Awatar użytkownika
Kotomoto
Moderator
Posty: 503
Rejestracja: poniedziałek 02 sie 2010, 19:04
13
Lokalizacja: Grajewo

Re: [WIP]Fiat 126p Happy End (prawie)

Post autor: Kotomoto »

Obrazek
Zaraz zapodam z ładniejszego ujęcia, wtedy przy okazji będzie porównanie :-)
Awatar użytkownika
Kotomoto
Moderator
Posty: 503
Rejestracja: poniedziałek 02 sie 2010, 19:04
13
Lokalizacja: Grajewo

Re: [WIP]Fiat 126p Happy End (prawie)

Post autor: Kotomoto »

ObrazekObrazek
Podobają wam się zmiany? Na czerwono zaznaczyłem od razu poprawki. Te koło lusterka dotyczy tekstury, tak samo koła.
PS. Tekstury były troszeczkę opracowywane na bazie tych z MS2 tzn. parę rzeczy dosłownie zerżnąłem, a dokładnie te wgłębienie na masce (tej tylnej, co kryje silnik) i klamki z tekstury Malucha EL.
Zablokowany