[WIP]Fiat 126p Happy End

Stare, lecz warte zachowania tematy.
Awatar użytkownika
Lizak
Wtajemniczony
Posty: 283
Rejestracja: sobota 19 lut 2011, 18:24
13
Lokalizacja: Pomorze

Re: [WIP]Fiat 126p Happy End

Post autor: Lizak »

No.
Progi nie muszą być koniecznie na czarno.
Awatar użytkownika
Kotomoto
Moderator
Posty: 503
Rejestracja: poniedziałek 02 sie 2010, 19:04
13
Lokalizacja: Grajewo

Re: [WIP]Fiat 126p Happy End

Post autor: Kotomoto »

Jak już są to niech będą ;)
No i teraz wisienka na rozdeptanym torcie, czyli kierunkowskaz:
Obrazek
Znalazłem trochę lepsze na necie i może te wykorzystam:
Obrazek

EDIT:
Obrazek
Awatar użytkownika
Anarchy97
Administrator
Posty: 1166
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
13
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Re: [WIP]Fiat 126p Happy End

Post autor: Anarchy97 »

Wlew na texturze koniecznie, bo będzie załamanie refleksów w tym miejscu, o ile ktoś gra z włączonymi. Jak już robisz czarne elementy to niech wszystkie mają ten sam kolor, w naturze nie występuje idealna czerń (RGB[0 0 0]), a twoje progi mają właśnie taki kolor. Niech wszystko ma ten sam kolor, tzn progi i chlapacze kolor zderzaków.

Kierunki: ta textura ma i tak ma niską rozdzielczość, wystarczyło je pociemnić. Ale są teraz spoko.

Powodzenia.
Obrazek
Obrazek
Konto zablokowane przez administratora.
Awatar użytkownika
piwosz95
Użytkownik +
Posty: 56
Rejestracja: piątek 01 lip 2011, 18:46
12

Re: [WIP]Fiat 126p Happy End

Post autor: piwosz95 »

Progi nie muszą być czarne, ale fabrycznie były czarne ;)

A ten wlot boczny nie jest przypadkiem ze starszej wersji? :)
Awatar użytkownika
Kotomoto
Moderator
Posty: 503
Rejestracja: poniedziałek 02 sie 2010, 19:04
13
Lokalizacja: Grajewo

Re: [WIP]Fiat 126p Happy End

Post autor: Kotomoto »

Anarchy97 pisze:Wlew na texturze koniecznie, bo będzie załamanie refleksów w tym miejscu, o ile ktoś gra z włączonymi.
Przykro mi, nie da rady. Jak dam tak naprawdę korek na teksturze boku auta to się okaże, że Maluch ma dwa baki. Może jeden do benzyny, drugi na prąd, ostatnio to jest w modzie...
Spoiler:
...albo lepiej o tym nie myśleć :D No ale jak pisałem, będzie kijowo Maluch z dwoma (niech będzie) wlewami paliwa wyglądał :D No chyba, że minimalnie, dosłownie minimalnie odsunę od nadwozia o 1 mm to może coś da.

Piwosz - jest taki jeden filmik na YouTube jak sa zdjęcia Malucha Happy End w muzeum i były poszczególne elementy przedstawiane - reflektory, wlew do paliwa, wnętrze i właśnie ten wlot.

Zderzaki są w porządku ,bo to nie jest czerń 0,0,0 tylko taki trochę z akcentem szarego. Resztę na pewno poprawię.
Awatar użytkownika
Gierappa
Obeznany
Posty: 675
Rejestracja: środa 01 lut 2012, 11:47
12

Re: [WIP]Fiat 126p Happy End

Post autor: Gierappa »

Cienias w MS2 też ma w texturze bak a w grze nie ma dwóch baków.
Awatar użytkownika
Anarchy97
Administrator
Posty: 1166
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
13
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Re: [WIP]Fiat 126p Happy End

Post autor: Anarchy97 »

Ale to już kwestia mappingu textury na modelu, kotomoto musiałby sie brać za naukę texturowania, jakby chciał zrobić bak na texturze budy.
Obrazek
Obrazek
Konto zablokowane przez administratora.
Awatar użytkownika
Gierappa
Obeznany
Posty: 675
Rejestracja: środa 01 lut 2012, 11:47
12

Re: [WIP]Fiat 126p Happy End

Post autor: Gierappa »

Tu gdzieś jest tutorial o texturowaniu: www.maurygarage.yoyo.pl
Awatar użytkownika
Lizak
Wtajemniczony
Posty: 283
Rejestracja: sobota 19 lut 2011, 18:24
13
Lokalizacja: Pomorze

Re: [WIP]Fiat 126p Happy End

Post autor: Lizak »

Lepiej zrobić tak:
Dorobić teksturę boku(i dać do niej wlew) i na jeden bok załadować tę teksturę.

I nie trza teksturować, bo po ch**.
Awatar użytkownika
Gierappa
Obeznany
Posty: 675
Rejestracja: środa 01 lut 2012, 11:47
12

Re: [WIP]Fiat 126p Happy End

Post autor: Gierappa »

A co z drugą stroną.
Awatar użytkownika
Lizak
Wtajemniczony
Posty: 283
Rejestracja: sobota 19 lut 2011, 18:24
13
Lokalizacja: Pomorze

Re: [WIP]Fiat 126p Happy End

Post autor: Lizak »

Normalna tekstura.
Awatar użytkownika
Kotomoto
Moderator
Posty: 503
Rejestracja: poniedziałek 02 sie 2010, 19:04
13
Lokalizacja: Grajewo

Re: [WIP]Fiat 126p Happy End

Post autor: Kotomoto »

Anarchy - trochę wiem o teksturowaniu. Np. pamiętasz ten fant?
Obrazek
Przedwczoraj w nocy udało mi się wyskrobać coś takiego, nie używając żadnych nowych tekstur:
Obrazek
Tylko ZModeler. Nawet na chomikuj.pl mam wstawione te auto ;) Ale to już nie forum o Mafii.
Zobaczę co da się zrobić.

Miałem zająć się updatowaniem zdjęć samochodów z MS2, bo ktoś narzekał, że mało robię na forum. Oby nie było powtórki...
Awatar użytkownika
Anarchy97
Administrator
Posty: 1166
Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
13
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Re: [WIP]Fiat 126p Happy End

Post autor: Anarchy97 »

Tzn jak jako tako to wygląda przy włączeniu reflexów to zostaw, a jak reflexy są tam załamane i są tam gdzie nie powinno ich być (przezroczyste tło wokół korka) to zrób na texturze. Daj screena po prostu, to sie zobaczy czy warto się bawić w texturowanie.
Obrazek
Obrazek
Konto zablokowane przez administratora.
Awatar użytkownika
Kotomoto
Moderator
Posty: 503
Rejestracja: poniedziałek 02 sie 2010, 19:04
13
Lokalizacja: Grajewo

Re: [WIP]Fiat 126p Happy End

Post autor: Kotomoto »

Obrazek
Próg zaraz będzie nieco mniej czarny ;)

W przybliżeniu:
Obrazek
Jakiś fąfel mi wystaje, nie wiem dlaczego. Choć tego w teksturze nie mam.
Awatar użytkownika
Kotomoto
Moderator
Posty: 503
Rejestracja: poniedziałek 02 sie 2010, 19:04
13
Lokalizacja: Grajewo

Re: [WIP]Fiat 126p Happy End

Post autor: Kotomoto »

Dobra tam, podziałałem drugą teksturą:
Obrazek
Tylko ciut powiększę kurek i będzie ok.
Zablokowany