Potrzebny nam model z GTA3. Jeśli go mamy to interesują nas 3 pliki.
- *.dff (2 pliki)
- *.txd (1 plik)
- *.col (nie konieczne)
Pliki DFF otwiera sie w zmodzie po ściągnieciuu plugina.
Plugin dajemy do folderu "ROOT\FILTERS\"
Download: http://s1286.chomikuj.pl/File.aspx?id=4 ... plugin.zip
Teraz otwieramy model opcją IMPORT.
Uruchamiamy wcześniej ściągniete: TXD Workshop - http://www.thegtaplace.com/downloads/f7 ... kshop-4-0b
Dajemy OPEN TXD. otwieramy nasz plik txd z modelu. Klikamy EXPORT -> all to bitmaps
Teraz w PAINT wszystkie textury robimy tak: OBRAZ - PRZEŻUĆ\OBRÓĆ -> PRZEŻUĆ W PIONIE
Teraz otwieramy w zmodelerze w naszym modelu Material editor, i zgodnie z nazwami materialów texturujemy je.
Mamy nazwę: textured: whiteash.tga to dajemy plik Whiteash.BMP
Do pomocy tutaj posłuży wam:
MA-TER-IAL
zapamiętajczie dobrze
1.zmodeler 1.07beta
robimy potrzebne materiale
fragment z "szybkiego kursu 3d"
no, i teraz zgodnie z tutem małego o konversji aut "dla laików"
lub jak kto woli z tutem micmica - dodajemy światła, rejestracje.
Z felgą gorzej, więc jak sie nie znacie to lepiej bierzcie z SAMPLE_CARA opcją MERGE.
Ewentualnie ją troche powiększcie. Potem EXPORT i dalej to już wiadomo.
[Tutorial] Convert aut z gta3 do ms2
- Anarchy97
- Administrator
- Posty: 1166
- Rejestracja: piątek 30 lip 2010, 20:19
- 13
- Lokalizacja: PL
- Kontakt:
[Tutorial] Convert aut z gta3 do ms2
Konto zablokowane przez administratora.